Je eigen koffiemerk
Een eigen koffiemerk neerzetten vraagt om goede voorbereiding. Wat maakt je uniek? Wat is je doelgroep? Welke koffie, zetmethode en branding past bij die doelgroep? Kies je voor ECO, fairtrade of juist direct trade? Hoe zorg je voor continuïteit in de aanlevering?
Er valt veel te leren van succesvolle en van de minder succesvolle bedrijven. Wat moet je zeker doen en wat is verstandig om te laten?
Minimale investering
Met de Roasting Service start je met een minimale investering. Dat geeft tijd en financiële middelen om de markt te verkennen en actief te benaderen. Gaat het goed en groei je uit ons jasje? Dan helpen we je bij de overstap naar een grotere brander of bij het opzetten van een eigen branderij.
Geef je zelf een vliegende start en bouw voort op onze kennis en ervaring!
Mijn koffie
We kunnen helpen bij
Foto’s: Slider van links naar rechts: Nathan Dumlao (2x), Andrew Spencer. Case: Clem Onojeghuo, Beans: Mark Daynes, Counter: Andres Spencer. All from Unsplash.