Masterclass en inspiratietour thee & trends

Algemeen
Tijdens een bezoek aan diverse theeconcepten, onder leiding van de ervaren trendwatcher en theesommelier in opleiding, Anneke Ammerlaan, bezoek je in Haarlem en Amsterdam de interessantste theewinkels, theehoreca, maar ook concepten die een inspiratiebron (kunnen) zijn voor jouw bedrijf, bijvoorbeeld door aanpak of uitstraling.
Tijdens het proeven van thee op de diverse locaties praat Anneke je ook uitgebreid bij over de vele trends rond thee nu en in de toekomst.

Praktische informatie over het startpunt en de reisgegevens volgen nog. We spreken we af op een station/P+R en reizen van daar met het ov langs de diverse locaties.

Duur
1 dag van 10.00-17.00 uur.
Kosten
€ 267,00 excl. btw (€ 323,07 incl. btw) inclusief lunch en thee proeven op locaties.
Doelgroep
Iedereen die op de hoogte wil zijn van de huidige trends in thee, nieuwste en leukste en interessante theeconcepten zijn. Of het nu voor werk is in de horeca, theewinkel of supermarkt, uit privé-interesse of als je zelf een theeconcept in de markt wil zetten en inspiratie zoekt.
Groepsgrootte
De maximale grootte van een groep is 6 personen. De minimale grootte 4. Zo is er veel tijd en ruimte om met elkaar te sparren en alle vragen die je hebt te stellen.
Programma
  • Inzicht in trends in het algemeen en consumententrends rond thee in het bijzonder. Dit alles aan de hand van het bezoeken van een scala aan concepten in Haarlem en Amsterdam.
  • Letterlijk ervaren en proeven. Van specialty tea tot thee in de supermarkt en trendy theeconcept in de horeca.
  • Met elkaar de bezochte concepten analyseren en bespreken wat je hier voor jezelf van kan leren.
  • Tijdens het proeven van thee op de diverse locaties praat Anneke je ook bij over de vele trends rond thee nu en in de toekomst.
  • Ook wordt er tijdens de tour aandacht besteed aan trends in het randassortiment van thee, denk daarbij theezetten en serveren en wat je erbij eet.
Over Anneke
Foodtrend-analist Anneke Ammerlaan signaleert en onderzoekt al ruim twintig jaar trends in voeding. Ze maakt daarmee relevante culturele, psychologische en sociale invloeden inzichtelijk. Anneke produceerde meer dan veertig kookboeken en stond aan de wieg van Allerhande. Ze deed breed onderzoek naar consumentengroepen en ontwikkelde verschillende segmentatietools en innovatiemodules. Ze helpt bedrijven in de voedselsector om vooruit te komen door middel van het ontwikkelen van nieuwe producten, nieuwe zakelijke mogelijkheden en het bedenken van nieuwe ideeën.

Gepland op

Inschrijven? Kies hierboven een datum om je in te schrijven voor die training.

Wil je een berichtje ontvangen als we een nieuwe datum plannen? Dat kan! Meld je hier aan.